Sabadell tintoreries i bugaderies

Neteja en sec a Sabadell

A la Tintoreria Cel Obert estem especialitzats en la neteja en sec de tot tipus de peces

Sabadell sec netejaA la Tintoreria Cel Obert estem especialitzats en la neteja en sec a Sabadell. Aquest servei està disponible per a tot tipus de peces, encara que és especialment recomanable per a aquelles que són més especials i què no és recomanable l'ús de l'aigua.

En què consisteix la neteja en sec?

La neteja en sec, com el seu nom indica, és un tipus de neteja on no s´utilitza l'aigua com a base del procés. En el seu lloc fem servir dissolvents i líquids especials que eliminen la brutícia però que no penetren a les fibres de les teles.

Igualment que en el procés amb aigua, les peces s´introdueixen en una mena de rentadora, on té lloc la seva neteja. Posteriorment, procedim a la seva planxa, com la resta de les peces.

Quan vinguis a recollir les teves peces et sorprendràs en veure que les taques han desaparegut i que està preparada pel seu ús immediat. No esperis que ningú t'ho expliqui i comprova-ho per tu mateix.

SOM ESPECIALISTES EN LA NETEJA EN SEC DE PECES DELICADES

CONSULTA´NS

Tintereria Cel Obert

  C/ Sol i Padrís, 10,
Sabadell, 08203, (Barcelona)

  93 725 36 05

Horari

Tancat per vacances de el 2 a l'20 d'agost de 2021

De l'23 a el 31 d'agost de 2021:

De dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 hores

Dia 5 Desembre tancat

 

 

Contingut inactiu fins a l´acceptació de les cookies de màrqueting. Per visualitzar correctament, accedeix a la configuració i activa la cookie específica.